czwartek, 9 stycznia 2014

Euflonica's Outfit Contest - wyniki konkursu

I stało się - konkurs Eufloniki dobiegł końca. 

Pragnę serdecznie podziękować za każdy głos oddany na moje zdjęcie ♥ 


Dzięki głosom oddanym na moją stylizację, udało mi się zdobyć trzecie miejsce, a co za tym idzie - wymarzony pierścionek. Pierwsze zdjęcie stanowi podpowiedź czym sugerowałam się podczas wyboru. Ktoś już zgadł? :)


Oczywiście jest to barokowy żyrandol - lub jak kto woli - kandelabr, idealnie pasujący do czarnej, aksamitnej sukienki HMHM z wyhaftowanymi srebrną nicią kandelabrami.


Pierścionek jest naprawdę piękny i cieszę się, że go wygrałam :D
Myślę, że za jakiś czas skuszę się na kandelabrowe spinki do włosów, które idealnie będą pasować do sukienki i pierścionka ♥


Nie jest to jednak pierwsza rzecz w moim posiadaniu, którą zaprojektowała Euflonika. W mojej skromnej kolekcji znajdują się też torebki "Gothic Windows" i "Magic Spells Notebook" a także koszulka z wiktoriańskimi kotami.

Jestem pod wrażeniem jej projektów i mam nadzieję, że wkrótce jeszcze kilka rzeczy jej autorstwa dołączy do mojej garderoby :)

6 komentarzy:

  1. Gratuluję, w pełni zasłużyłaś na wygraną :) A pierścionek piękny, jak patrzę na projekty Eufloniki to sama mam ochotę jakiś zamówić, chociaż nienawidzę pierścionków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Pierścionki to naprawdę świetna sprawa, trzeba się tylko przełamać i polubić je :D

      Usuń
  2. Gratuluję! :) Super, że wygrałaś to, co chciałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam facebooka, więc nie mogłam wziąć udziału w głosowaniu, ale wiedziałam, że nawet bez mojego skromnego głosu i tak staniesz na podium:) A pierścionek faktycznie śliczny:3 Nie zrobił na mnie wrażenia, gdy oglądałam go na stronie Restyle, ale teraz całkiem zmieniłam o nim zdanie.
    Gratulacje!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^^
      Bardzo mnie ciekawiło jak ristajlowa biżuteria prezentuje się na żywo i muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem. Ciekawe tylko jak z trwałością >D

      Usuń