sobota, 1 lutego 2014

Lady Sloth Chiffon Gothic Blouse

Przy okazji recenzji płaszcza wspomniałam o tym, że zamówiłam kolejną rzecz od Lady Sloth :)


Tym razem mój wybór padł na coś delikatnego i lekkiego: szyfonową bluzkę z pięknym haftem koronkowym. Od dawna miałam ją na oku i nareszcie udało mi się ziścić te małe marzenie ♥

Kupiona została głównie z myślą o JSK Surface Spell i Dear Celine ale już teraz widzę, że pasować będzie praktycznie do wszystkich moich sukienek. Jest po prostu stworzona do stylizacji w klimacie gothic lolita :)


Bluzeczka  uszyta została bardzo starannie. Materiał jest intensywnie czarny, niezwykle przyjemny w dotyku.


Tym co zdobyło moje serce już na samym początku i zadecydowało o zakupie, był koronkowy haft, którym ozdobiony został kołnierz bluzki oraz rękawki.


Haft jest bardzo zdobny. Przedstawia coś, co przypomina krzyże (zależy co kto widzi :P) z motywami floranymi. Nie znalazłam na nim żadnych błędów, wystających nitek, zaciągnięć. Jest idealny ♥


Rękawki w okolicy nadgarstków posiadają ściągacze, które delikatnie marszczą materiał. To kolejne zaleta bluzeczki. Dzięki temu rozwiązaniu koronka rozkloszowuje się wokół dłoni, dając niebanalny efekt.

Jak widać, materiał jest faktycznie cienki. To wielki plus, ponieważ kupując szyfonową bluzkę liczę na prześwitujący materiał, a nie gruby, bawełniano-podobny twór. 
Poza tym będę mogła spokojnie używać ją w ciepłe dni chroniąc się przed promieniami słońca i opalenizną ;)


Większość bluzeczek od Lady Sloth posiada na dole koronkową falbanę, z której ja zrezygnowałam. Dlaczego? Ponieważ bluzeczkę mam zamiar zakładać pod sukienki, tak więc koronka umiejscowiona w tym miejscu będzie kompletnie niewidoczna. No i ten mój zwyczaj ciągnięcia bluzek w dół, koronka na pewno by długo nie pożyła :P


 Z tyłu znajduje się shirring. Wygodne rozwiązanie, dzięki któremu bluzeczka z łatwością dopasowuje się do wymiarów noszącego.


Z boku wszyty jest zamek. Jest on praktycznie niewidoczny, tak więc kolejny plus :)

Podsumowując: jest to kolejny udany zakup od Lady Sloth. Bluzeczka jest przepiękna i z pewnością będzie mi dobrze służyła.

Daję 5/5 i...

...i wkrótce zamawiam kolejną bluzkę >D

4 komentarze:

  1. Śliczna. ;) Czekam na fotały z jej udziałem. *,*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł na stylizację jest (i to nie jeden), potrzeba tylko czasu i chęci :D

      Usuń
  2. Wspaniała bluzka,cudowny wpis,zaraz odwiedzę stronę Lady Sloth,mam nadzieję,że ceny nie są wygórowane... ;)
    Zapraszam do siebie!
    PS.właśnie się zorientowałam,że mamy niemalże identyczne tło.Mam nadzieję,że Ci to nie przeszkadza,w razie czego,zmienię. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzka faktycznie jest cudowna :)
      Ceny raczej nie są wygórowane - ubrania w stylu gothic lolita nie należą do najtańszych, ale to głównie kwestia materiałów oraz staranności i dokładności wykonania :)
      Tło mi nie przeszkadza, nie mam do niego praw autorskich >D

      Usuń