sobota, 23 marca 2013

Antaina winter boots black 9053-2 B


Od jakiegoś już czasu desperacko poszukiwałam zimowych butów. Zależało mi na tym, by miały platformę (żeby zimno nie ciągnęło od ziemi), niewielki obcas (bo nie lubię płaskich butów) oraz by sięgały do połowy łydki (optymalna długość: do kolan mi się nie podobają). Najważniejsza sprawa: buty musiały być sznurowane (mile widziany zamek z boku) i glanopodobne. Po przekopaniu taobao ostatecznie zdecydowałam się na Antainę (An*tai*na Nana Lolita - bez pośrednika).

Wymiary:

Rozmiar 42 (26 cm)
Obcas: 7,5 cm
Platforma: 3,5 cm

Paczkę wysłano 24 listopada, dostałam ją w łapki 11 grudnia. Dotarła w stanie widocznym poniżej, na szczęście zawartość nie ucierpiała. Buty były zapakowane w reklamówki. 
Skarpetki nie są gratisem - zamówiłam je (strasznie mi się spodobały). 



 Składając zamówienie zdecydowałam się wziąć buty i pół centymetra większe, niż normalnie (zapas na skarpetki). Podając wymiary w łydce i kostce zaniżyłam je o dobre 4 cm, podkreślając, że mam bardzo szczupłą łydkę. Jak widać, mimo tego zabiegu buty sznurowane są „na styk”. Dobre i to, przynajmniej nie odstają. 



Buty wykonane są ze skóry ekologicznej. Dawno temu wyzbyłam się złudzeń, że skóra naturalna jest bardziej wytrzymała (może kiedyś była-obecnie ciężko trafić na dobre skórzane buty, tym bardziej w klimacie). Bardzo mnie zdziwiło, że materiał tak się świeci. Jest bardzo delikatny, miękki - ma to plusy i minusy. Plusem jest to, że nie ma szansy, aby buty obtarły. Minusem, że materiał się marszczy i powstają załamania. Na jednej z platform od wewnętrznej strony widoczna jest podejrzana biała smuga. Myślę, że wystarczy ją zapastować i powinno być po kłopocie. 


 U góry i dookoła czubków buty ozdobione są czymś, co nazwałabym „falbanką”. Gdzieniegdzie widać pojedyncze białe nitki-będę musiała je poucinać :x 


 Buty wydają się troszkę... wielkie. Jednak kiedy przystawiam je do glanów, są od nich o wiele mniejsze. Z przodu (na noskach) buty posiadają szwy. Obawiam się, że w tym miejscu mogą przemakać. Miałam okazję być w nich na spacerze i już wiem, że ciepło tamtędy nie ucieka (w butkach było przyjemnie ciepło). 


Więcej zdjęć:




Byłam w nich już na pierwszym spacerze. Są lekkie, wygodne, stabilne, idealne do codziennego użytku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz