sobota, 23 marca 2013

Hades - buty steampunk Timon Black


Przedmiotem recenzji są buty Hades Timon, wygrane w konkursie organizowanym przez  
Black Garden

Konkurs miał miejsce na facebooku. Nigdy nic nie wygrałam, dlatego niemałym szokiem była dla mnie wiadomość, że te butki trafią właśnie do mnie :)

Właściciel (właścicielka?) sklepu okazał się być człowiekiem nad
 wyraz miłym i wyrozumiałym, kontakt i obsługa na jak najwyższym poziomie. Pomimo przedświątecznego zamieszania paczka dotarła tak, jak zapowiedziano - dwa dni po wygranej tuliłam już moje maleństwa.
Niestety, na tuleniu moja radość się kończy. Przez cały czas łudziłam się, że rozmiarówka będzie zła - niestety. Rozmiar 7 to 24,1 cm, czyli półtora centymetra za mało na moją stopę (pozostał tylko płacz ;__;).
Butki są śliczne. Naprawdę. Mam ochotę uciąć sobie palce, ale obawiam się, że to by było za mało :’D


Wykonane są z eko skórki, jest to jednak materiał całkiem inny, niż chociażby buty z Antainy czy BL. Wydaje się być grubszy i mocniejszy. Z zewnątrz są czarne (przychodzi mi na myśl gorzka czekolada), wkładka wewnątrz - podobnie jak klamerki w kształcie słońc oraz gwoździe - ma kolor miedziany. 


 Detale wykonane są bardzo starannie. Czubki butów są zaokrąglone i usztywnione. Paski od wewnętrznej strony posiadają gumki, co umożliwia ich lepsze dopasowanie do stopy (a także szybkie wkładanie/ściąganie). 



 Buty są na platformie: z przodu ok 3 cm, z tyłu ok 5 cm.


 Nie mogę się wypowiedzieć na temat trwałości, wydają się być jednak bardzo solidne.
Jako bonus postanowiłam się poświęcić i dorzucam zdjęcia na moich nogach, aby pokazać jak ładnie się prezentują. Wytrzymałam dosłownie kilka chwil. Fajnie byłoby mieć rozmiar stopy 36/37. Jest to dużo bardziej estetyczne, niż 39/40 ;__; 
 






Podsumowując: buty są bardzo klimatyczne i przyciągają wzrok.

Dostają ocenę 5/5 

Gdyby to był mój rozmiar, w życiu bym się z nimi nie rozstała ;__;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz